Vicenç Navarro Betrian, Advocat

v.navarro@rraadvocats.com

Llicenciat amb grau en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona, promoció 1983. Cursos i seminaris en matèries socio-laborals, tributàries comptables i financeres. Col·legiat a l' l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona l'any 1986. Idiomes: català, castellà i francès.

Iniciant-se com a advocat, primer en l'àmbit de l'Administració pública a l'any 1984, passa després per l'empresa privada. A l'any 1990, va obrir el despatx com a professional lliberal, incorporant-se a l'estructura del bufet Rabionet & Associats, l'any 1992. Dins del camp professional ha actuat, en l'àmbit privat, com a assessor de col·lectius empresarials i, en l'àmbit de l'Administració, com a assessor de sectors laborals i funcionarials dels serveis públics. Ha dirigit procediments i ha assessorat en l'àrea del Dret civil (sucessori, arrendaments, etc.), administratiu (reclamacions diverses, sancions, tributs) i mercantil (constitucions i Dret societari en general, contractes i litigiositat mercantil, etc.), si bé molt especialment en temes socio-laborals (acomiadaments, expedients de regulació, pensions i Seguretat Social en general, etc.), tant a particulars com a empreses. Ha estat soci i Director del Departament Socio-laboral -especialitzat en tot l'àmbit de gestió i assessorament d'empreses (nòmines, assegurances i tramitacions legals)- de la societat de gestió jurídico-fiscal-laboral ADIEC, fins 2014, i actualment ha creat departament propi de gestió socio-laboral, però sempre mantenint la vinculació i amb estreta col·laboració amb el bufet i amb ADIEC.